Поширені питання
-
Оформити замовлення на доставку можна через наш сайт або мобільний додаток. Виберіть потрібні товари, додайте їх до кошика та вкажіть адресу доставки.
-
Ми пропонуємо швидку доставку. Часові слоти доступні під час оформлення замовлення. Ви можете вибрати зручний для вас день та час доставки.
-
Вартість доставки залежить від суми замовлення та вашого місцезнаходження. Детальна інформація про вартість доставки буде доступна під час оформлення замовлення.
-
Якщо ви отримали товар, який не відповідає замовленню або має дефекти, зверніться до нашої служби підтримки або залишіть відгук у застосунку чи на сайті. Ми розглянемо ваше звернення.
-
Ви можете скасувати замовлення до моменту його відправлення, а після підтвердження замовлення - тільки зв'язавшись з нашою службою підтримки.
-
Приєднатися до програми лояльності можна, зареєструвавшись на нашому сайті або через мобільний додаток. Для реєстрації вам потрібно буде вказати та підтвердити свій номер телефону.
-
Учасники програми лояльності отримують накопичувальні бонуси за кожну покупку, спеціальні знижки та персональні пропозиції, а також доступ до інших ексклюзивних умов.
-
Накопичені бонуси можна використовувати для оплати частини вартості покупок у нашому магазині. Для цього оберіть опцію «Списати бонуси».
-
Перевірити баланс бонусів можна у вашому особистому кабінеті на сайті або в мобільному додатку.
-
Ми приймаємо оплату готівкою при доставці, кредитними/дебетовими картами та через онлайн платіжні системи.
-
Ви можете зв'язатися з нашою службою підтримки за телефоном, вказаним на нашому сайті, або через онлайн-чат на сайті та у додатку.
-
Так, ми регулярно проводимо акції та спеціальні пропозиції для наших клієнтів. Слідкуйте за новинами на нашому сайті та в соціальних мережах, щоб бути в курсі всіх актуальних пропозицій.